تابناک مرکزی: مدیر کمیته امداد شهرستان دلیجان گفت: طی سال گذشته 215حامی از 174 کودک مشمول طرح "محسنین" و 41 یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دلیجان حمایت کرده است و بیش از سه میلیاردو 183 میلیون ریال درکمک به این کودکان مشارکت کردند.
کد خبر: ۴۲۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 16 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، علی اصغر نجفی، مدیر کمیته امداد شهرستان دلیجان در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه طرح" اکرام ایتام" طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی سرپرست و از موفق ترین طرح های کمیته امداد است، گفت : در این طرح حامیان با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به شماره حساب اعلامی واریز می کند

وی افزود: طرح محسنین برای حمایت از خانواده های نیازمند دارای سرپرست بیمار ، ازکار افتاده وهمچنین فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دلیجان با حمایت خیران دارای حامی هستند، گفت: طی سال گذشته 215حامی از 174 کودک مشمول طرح "محسنین" و 41 یتیم تحت حمایت کمیته امداد  شهرستان  دلیجان حمایت کرده است و بیش از سه میلیاردو 183 میلیون ریال درکمک به این کودکان مشارکت کردند.

نجفی در پایان اظهار کرد: با توجه به مشکلات عمده ای که در روستاها و بخش های محروم وجود دارد، اولویت ما تامین وسایل ضروری زندگی نیازمندان در فصول مختلف سال است تا این قشر ضعیف جامعه دچار آسیب جدی نشوند.

شایسته ذکر است ، سال گذشته 133  خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دلیجان با دریافت تسهیلات اشتغال از منابع کمیته امداد و بانک ها  وام اشتغال دریافت و  از چرخه حمایتی خارج شدند وهم اکنون یک هزار و 94 خانوار در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار