معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در طرح پاك سازي نقاط آلوده که در 95 نقطه در استان به اجرا درآمد 226سارق، توزیع کننده مواد مخدر، مزاحمان نوامیس شهروندان و ... دستگير شدند.
کد خبر: ۴۲۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 16 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: طرح هاي انتظامي بخش پليس چون گذشته با توجه به بازخوردگيرهاي مثبت شهروندان و افزايش رضايت مندي عمومي با جديت دنبال مي شود و طرح برخورد با سارقان،مواد فروشان و مزاحمان از مهم ترين اولويت ها در اجراي اين طرح ها مي باشد.

وی اضافه کرد: روز گذشته طرح پاك سازي نقاط آلوده در 95 نقطه استان و با استفاده از حداكثر توان اجرايي و انتظامي اجرا شد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به دستگيري 226نفر در اجراي اين طرح خاطر نشان كرد: در اجراي اين طرح 175نفر به دليل جرايم مرتبط با مواد مخدر، 24نفر سارق ،2 نفر مزاحمين نواميس و 25 نفر به دليل ديگر جرايم اجتماعي دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.

سرهنگ قاسمي در ادامه تصریح کرد: در اجراي اين طرح 106دستگاه موتورسيكلت و18 خودرو توقيف و 712خودرو اعمال قانون شدند .

وي از شهروندان استان در همكاري با پليس، قبل و حين اجراي طرح هاي انتظامي قدرداني كرد و از آنان خواست تلفن 110 و 197 را به عنوان ابزاری آسان برای ارتباط گیری با پلیس به خاطر بسپارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار