تابناک مرکزی: مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تاکنون ۴۵ مسجد شاخص استان، آمادگی خود را برای اجرای طرح «با قرآن در رمضان» با محور تلاوت روزانه یک جزء قرآن، اعلام کرده‌اند.
کد خبر: ۴۲۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 16 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۴۵ مسجد شاخص استان آمادگی خود را برای اجرای طرح «با قرآن در رمضان» با محوریت تلاوت روزانه یک جزء قرآن اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی جهت اجرای این طرح انجام شده است، طرح با تمام دستورالعمل‌های ابلاغی از سازمان به شهرستان‌ها ارسال شده و علاوه بر مساجد و حسینیه‌های شاخص در مساجد غیرشاخص و غیرمحوری نیز برگزار می‌شود، در استان قریب به ۳۳ شهر داریم که هر یک از آنها قطعاً جلسات تلاوت را در برگزار خواهند کرد که آمار کل جلسات متعاقباً اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام شفیعی گفت: برای ۴۵ مسجد شاخص بیش از ۱۰۰ قاری ممتاز و برجسته استانی و شهرستانی وظیفه قرائت قرآن را بر عهده دارند، سال گذشته ۷۰ مسجد شاخص و غیر شاخص تحت نظر تبلیغات اسلامی جلسات جزءخوانی را با حضور ۳۰۶ قاری برگزار کرد.

وی افزود: ۴۵ مسجد شاخص به تفکیک در شهرستان‌های دلیجان ۵، ساوه ۱۰، محلات ۲، آشتیان ۳، فراهان ۳، خمین ۱، تفرش ۱، شازند ۲، زرندیه ۳، خنداب ۸، کمیجان ۳ و اراک ۴ مسجد هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار