معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی گفت: اجاره مسکن 747 خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته با اعتبار یک میلیاردو 970 میلیون ریال پرداخت شد.
کد خبر: ۴۲۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 16 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان به عنوان یک نیاز ضروری از برنامه های اساسی کمیته امداد است، گفت : تامین مسکن برای مددجویان با بهره گیری از تسهیلات کمیته امداد، کمک های خیران و آورده اولیه مددجو انجام می شود که امیدواریم با همکاری بیشتر خیران استان بتوانیم گام های موثرتری در تامین مسکن مددجویان برداریم.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه اجاره مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به منظور استحکام و تقویت بنیان خانواده  انجام می شود، افزود: اجاره مسکن 747 خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته با اعتبار یک میلیاردو 970 میلیون ریال پرداخت شد.

وی در ادامه گفت: بر اساس اجرای بند (د) ماده ۳۹ قانون برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی اجتماعی،سیاسی کشور و بند ۵ تبصره ۱۷ بودجه ،مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور از پرداخت هزینه های صدور پروانه های ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک بار و در حد واحد مسکونی معاف هستند .

وی با اشاره به اینکه حدود  80 درصد  مراجعات مددجویان  به حوزه پذیرش و مددکاری  بوده است، افزود: طی سال گذشته 42 هزارو 107   نفر در سطح  استان مرکزی به واحد پذیرش و مددکاری مراجعه و درخواست مساعدت داشتند که از این تعداد 33 هزارو 352 نفر تحت حمایت و مابقی غیر تحت حمایت  بوده اند.

مشهدی در ادامه تصریح کرد: مساعدت های انجام شده در قالب تحت حمایت قرار گرفتن ،خرید مسکن، پرداخت وام،کمک موردی،جهیزیه و... بوده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی در پایان با اشاره به اینکه کمیته امداد نهاد حمایتی از مستمندان و مستضعفان جامعه است ، افزود: حفظ کرامت انسانی خانواده های تحت حمایت سر لوحه برنامه های این نهاد حمایتی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار