تابناک مرکزی: مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، در استان مرکزی، با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۲۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹ 13 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا، مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، نشان خواجه نصیرالدین طوسی در استان مرکزی، امروز، ۲۳ اردیبهشت‌ماه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

در این مراسم که در سالن شهید چمران دانشگاه اراک و به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد تیم پایا از دانشگاه اراک به عنوان تیم اول معرفی و با اهدای جایزه یک میلیون تومانی تجلیل شد همچنین این تیم جواز حضور در مرحله منطقه‌ای مسابقات را به دست آورد.

تیم شهید چمران از دانشگاه فرهنگیان با اهدای جایزه ۸۰۰ هزار تومانی به عنوان تیم دوم و تیم ارغنون از دانشگاه اراک با اهدای جایزه ۶۰۰ هزار تومانی به عنوان تیم سوم این دوره از مسابقات تجلیل شدند.

همچنین در مراسم امروز، اختتامیه اولین دوره مسابقات استندآپ کمدین استان مرکزی نیز برگزار شد و علی علیشاه با اهدای لوح و جایزه ۱۵۰ هزار تومانی، علی شریعتی با اهدای لوح و جایزه ۱۰۰ هزار تومانی و علی صدرکیا با اهدای لوح و جایزه ۵۰ هزار تومانی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی و تجلیل شدند، در پایان نیز از ۶ داور مسابقات ملی مناظره و کادر اجرایی این مسابقات تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار