مدیر کمیته امداد شهرستان آشتیان خبر داد:
تابناک مرکزی: مدیر کمیته امداد شهرستان آشتیان: طی سال گذشته 143 مددجوی تحت حمایت شهرستان آشتیان از بیمه تامین اجتماعی بهره مند و برای این منظور بیش از یک میلیارد و 556 میلیون ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۴۲۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹ 13 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حسین فراهی، مدیر کمیته امداد شهرستان آشتیان در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه مهم ترین هدف کمیته امداد استقلال اقتصادی مددجویان تحت حمایت است ، گفت: مددجویان می توانند با بهره گیری از ظرفیت ها و استعداد های خود و کمک های کمیته امداد به خودکفایی رسیده و شرایط زندگی مطلوبی را برای خود و فرزندانشان فراهم کنند.

وی پرداخت حق بیمه مددجویان را از اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده های نیازمند عنوان و اظهار کرد : 143 مددجوی تحت حمایت شهرستان آشتیان طی سال گذشته از بیمه تامین اجتماعی بهره مند و برای این منظور بیش از یک میلیارد و 556 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین سال گذشته 30 کودک دارای سو تغذیه و 8 بیمار دارای بیماری خاص از خدمات کمیته امداد شهرستان در قالب سبدهای غذایی و حمایت های درمانی بهره مند شده اند که برای این منظور بیش از225 میلیون ریال هزینه شده است.

وی از برگزاری دوره های آموزشی بهداشتی به منظور ارتقای سطح سلامت مددجویان تحت حمایت خبر داد و افزود : احداث پنج سرویس بهداشتی و توزیع 160 سبد بهداشتی در کلاس های آموزشی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

فراهی در پایان  افزود : ارائه انواع خدمات بهداشتی شامل اقلام بهداشت فردی ، آموزش بهداشت، احداث و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی درمانی و سایر خدمات سرپایی به خصوص در بیماران صعب‌العلاج و خاص از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان است.

شایسته ذکر است ، 943 خانواده در شهرستان آشتیان از حمایت های کمیته امداد به صورت مستر در قالب دریافت مستمری و 91 خانواده به صورت چند خدمتی بهره مند هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار