معاون حمایت وسلامت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد :
تابناک مرکزی: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی: یک هزار و صد بیمار خاص و صعب العلاج از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی در قالب پوشش درمانی و دارویی بهره مند هستند.
کد خبر: ۴۲۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 13 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه پرداخت هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج  نیازمند از اقدامات حمایتی کمیته امداد است، گفت : این نهاد با پرداخت هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج شامل هزینه داروها  و ارائه خدمات بستری، خدمات مکمل مددجویی شامل شامل تامین لوازم مصرفی جانبی، بیمه تکمیلی، بیمه های درمانی، تجهیزات توان بخشی همچون ویلچر، عصا، تجهیزات غیرتوانبخشی، مراقبت در منزل و خدمات ایاب ذهاب بیماران برای مراجعه به مراکز درمانی تهران و سایر استانها  به این بیماران کمک می کند.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و صد بیمار خاص و صعب العلاج از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی در قالب پوشش درمانی و دارویی  بهره مند  هستند.

وی خاطر نشان کرد: این نهاد هزینه داروهای بیماران خاص و صعب‌العلاج به ویژه افرادی که از داروهای شیمی درمانی استفاده می کنند و داروهایی که مصرف مادام‌العمر دارند و تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار ندارند را پرداخت می کند.

مشهدی در ادامه پرداخت سبد های تغذیه سالم را از اقدامات کمیته امداد در حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج عنوان و خاطر نشان کرد : در سال گذشته 400 نفر از بیماران از محل درآمدهای اختصاصی کمیته امداد باسرانه هرنفر600 هزار ریال درماه سبدغذایی ازطریق فروشگاه های طرف قرارداد با اعتبار دو میلیاردو 309 میلیون ریال دریافت کردند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اظهار کرد:‌ 125 مرکز درمانی، 13بیمارستان، 16 آزمایشگاه، 12 پاراکلینیک، 33داروخانه، 32 متخصص و فوق تخصص، 19 پزشک عمومی و چهار مرکز پرتو پزشکی و توانبخشی  طرف قرارداد کمیته امداد استان مرکزی بوده و با این نهاد همکاری دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای تحکیم و تقویت سیستم ارجاع و تقدیر از زحمات پزشکان خانواده طرف قرارداد کمیته امداد استان مرکزی، تمامی مطالبات سال 95 این گروه از پزشکان در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت و تسویه شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار