بیانیه ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: ستادهای مردمی حجت السلام رئیسی در استان مرکزی ضمن تشکر از مردم برای خلق حماسه باشکوه استقبال از سید مظلومان بازگشت تحرک، نشاط و رونق به زندگی ‌مردم را تشکبل دلتی کارآمد و پر تحرک دانسته است.
کد خبر: ۴۲۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 11 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، ستادهای مردمی حجت السلام رئیسی در استان مرکزی با صدور بیانیه ای ضمن تشکر از مردم برای خلق حماسه باشکوه استقبال از سید مظلومان لازمه بازگشت تحرک، نشاط و رونق به زندگی ‌مردم را تشکبل دلتی کارآمد و پر تحرک دانسته است.

در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته آمده است:  

حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنۀ استان مرکزی در استقبال از حجت السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی "که با شعار کار و کرامت در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حضور یافته است" ضمن اینکه تجدید میثاق دوباره مردم هوشیار و همیشه در صحنه استان مرکزی  با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» بود؛ برگ زرین دیگری در تاریخ پـر فروغ و پر افتخار ملت بزرگ و غیور و همیشه در صحنه و وقت شناس و حماسه آفرین اضافه نمود.

حضور پرشورشما دلیرمردان و شیرزنان؛ ارمغان‌آور غرور و سربلندی و نمایش "انقلابی‌گری" مردم بصیر و شجاع و جلوه استحکام و اقتدار بر گرفته از سرشت "فاطمی" و "علوی"  و اعتراض به درد های مزمن ساختاری و سنت های نادرست مدیریتی در کشور که دولت را از پاسخگویی به انتظارات بحق مردم و تحقق اهداف قانون اساسی ناتوان ساخته است بود.

ما هم چون شما عمیقاً معتقدیم این وضعیت قابل تغییر است و به مدد الهی امکان بازگشت تحرک، نشاط و رونق به زندگی ‌مردم وجود دارد. معتقدیم ایران اسلامی بن بست ندارد و کلید واقعی حل مشکلات حضور و اراده ی همه ما مردم برای تحول جدی در مدیریت اجرائی کشور است و گام اول در ایجاد این تغییر، تشکیل دولتی توانمند و آگاه از اقشار مختلف است که برای خدمت به مردم و بازگرداندن کرامت به آنان و مبارزه با تبعیض، فقر و فساد شب از روز نشناسد.

حمایت همه‌جانبه و لحظه‌شناسی هوشمندانه شما در این استقبال عزت‌آفرین، بزرگترین موهبت و نعمت الهی است که باید ضمن شکرگزاری از درگاه حضرت حق، تمامی مسئولان با خدمتگزاری صادقانه سپاسگزار این همه شور و شعور وصف‌ناپذیر و درایت و بصیرت ملت فهیم و قهرمان باشند.

ستادهای مردمی حجت السلام سید ابراهیم رئیسی ضمن احساس افتخار و سربلندی از خلق این حماسه عظیم که نشانه شور و شعور شما ملت غیور و غیرتمند استان مرکزی است از تک تک شما خالقان این حماسۀ شکوهمند تشکر و قدردانی نموده، دست به دامان ذات کبریایی دراز می کند و از درگاهش می خواهد تا پاسخگوی این همه لطف، از روی عنایت خویش باشد.

در پایان با شما و در کنار شما بار دیگر با شهدای انقلاب بویژه شهدای مدافع حرم و رهبر فرزانمان امام خامنه ای عزیز عهدو پیمان میبندیم در روز 29 اردیبهشت با حضور حداکثری خود در پای صندقهای رای اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشیم و با انتخابی اصلح و تشکیل دولت کار و کرامت به مدد الهی امکان بازگشت تحرک، نشاط و رونق به زندگی‌مردم فراهم نمائیم.

ستادهای مردمی حجت السلام سید ابراهیم رئیسی در استان مرکزی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار