تابناک مرکزی: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: اقلام تبلیغی نامزدها که بر خلاف قوانین در شهر نصب شده باشد جمع آوری می شود و دستگاه قضایی نیز در این خصوص ورود پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۲۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 11 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، شکرالله حسن بیگی روز پنجشنبه در توضیح به مسئولان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی که مسئولیت پاره کردن و جمع‌آوری بنرهای نامزد مورد حمایتشان را بر عهده استاندار مرکزی گذاشته بودند، افزود: مسئولیت جمع آوری بنرها و اقلام تبلیغی مغایر با قانون توسط عوامل مسئول در این زمینه است و شخص استاندار در آن دخالتی ندارد.

وی توضیح داد: استاندار مرکزی به عنوان رئیس شورای تامین مسئول حفظ امنیت است و این مهم نیز به فرمانداران ابلاغ شده است و هماهنگی‌های لازم از طریق همه عواملی که در برقراری امنیت دخیل هستند به منظور مراقبت خاص و ویژه برای جلوگیری از پاره شدن بنرها انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: عضویت استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در ستاد دکتر روحانی واقعیت ندارد و بیان این مسئله تهمت است و پس از انتخابات پیگرد قضایی می‌شود.

حسن بیگی اظهار کرد: تقوا در کلام از طرف همه ضروریست و بای مراقب اظهار نظرها و جملاتی رکه مطرح می شود، بود.

وی اظهار کرد: اگر ما معتقدیم که انتخاباتی اخلاق‌مدار و قانون‌مدار را برگزار می کنیم این گونه اظهار نظرها دور از اخلاق است و باید مراقبت بیشتری کنیم.

رئیس ستا انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: امنیت فضای کنونی کشور که به برکت حضور مردم در صحنه و با چشمان تیزبین نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا رقم خورده است، نباید توسط طرفداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در غوغا سالاری و سیاست زدگی خدشه دار شود و تاکید رهبری معظم انقلاب نیز همین است.

حسن بیگی گفت: ستاد انتخابات به دنبال انتخابات حداکثری و قانونی است و هر شخص و جریانی در استان مرکزی نیز اگر بخواهد امنیت عمومی را بر هم بزند با او برخورد جدی خواهد شد و برای روز برگزاری انتخابات و پس از آن طرح های امنیتی خاصی پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: تمامی یکهزار و 420 شعبه اخذ رای شوراها و یکهزار و 70 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری توسط نیروی انتظامی حفاظت می شود و در صورت کمبود نیرو از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج کمک گرفته خواهد شد.

انتها پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار