کارگردان مستند شهید مدافع حرم بسیجی علیرضا بابایی؛
تابناک مرکزی: کارگردان مستند شهید مدافع حرم بسیجی علیرضا بابایی: فیلم مستند شهید «بابایی» سیمرغ بهترین فیلم جشنواره جهانی فجر را در بخش محمد امین (ص) از آن خود کرد.
کد خبر: ۴۲۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 11 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مظفر حسینخانی نویسنده و کارگردان مستند شهید مدافع حرم بسیجی اراکی علیرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه فیلم مستند شهید «بابایی» سیمرغ بهترین فیلم جشنواره جهانی فجر را در بخش محمد امین (ص) از آن خود کرد گفت: مستند بلند شهید بسیجی مدافع حرم شهر اراک «علیرضا بابایی» در بخش «زیتون های زخمی» سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در آمد.

حسینخانی با اشاره به اینکه این مستند در اولین نمایش جهانی در جشنواره جهانی فجر به دلیل استقبال صورت گرفته در سانس فوق‌العاده نیز روی پرده رفت ابراز کرد: هدف از جشنواره جهانی فیلم فجر توجه به موضوع جنگ سوریه و مبارزه با داعش بود که از نگاه فیلمسازان این رخداد و فحایع خاورمیانه  را به جهان منتقل کند.

آنچه به عنوان خلاصه داستان فیلم «بابایی» منتشر شده به این شرح است:

علیرضا بابایی دانشجوی کارشناسی ارشد و کارمند دانشگاه تصمیم می‌گیرد برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مبارزه با داعش به سوریه برود. علیرضا دو فرزند دختر دارد که رابطه‌ای عاشقانه با پدر دارند. آن‌ها با وجود عشق فراوان به پدر، موافق این سفر هستند. علیرضا به این سفر می‌رود و در منطقه فلوجه عراق به شهادت می‌رسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار