رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي؛
تابناک مرکزی: سارق سابقه داری كه از شركت ها و كارگاه هاي بدون نگهبان يا تعطيل شده در اراك سرقت مي كرد، دستگير و به 33 فقره سرقت اعتراف كرد.
کد خبر: ۴۲۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 11 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيدنورالدين حسيني" رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: از چندي پيش پليس آگاهي استان در جريان گزارش هايي در خصوص سرقت از اماكن خصوصي به ويژه چندين شركت و كارگاهی كه به دلايل مختلف تعطيل شده بودند، قرار گرفت و بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كارتيمي از كارآگاهان پليس قرار گرفت.

وي افزود: در روند تحقيقات براي شناسايي و دستگيري عامل اين سرقت ها، گزارشي از دستگيري فردي مظنون توسط پاسگاه گيلي شهرستان اراك به پليس آگاهي اعلام شد و با توجه به مشخصاتي كه كاراگاهان از سارق به دست آورده بودند، اين فرد شناسايي و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ حسيني ادامه داد: در روند رسيدگي به سرقت ها، فرد دستگير شده با مشاهده اسناد و مدارك موجود به 33 فقره سرقت از اماكن خصوص به ويژه كارگاه ها و شركت ها در شهرستان اراك و اطراف آن اعتراف كرد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به اعترافات متهم پرونده گفت: اين فرد با پرسه زني در اطراف شركت ها و كارگاه ها از عدم حضور نگهبان در اين مكان ها اطمينان پيدا كرده و با از كار انداختن دزدگير اين اماكن، برنامه ريزي سرقت ها را انجام مي داده است.

وي تصريح كرد: در بازرسي از منزل و مخفيگاه اين فرد اموال مسروقه بسياري كشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان شناسايي 19 نفر از مالباختگان در مراحل رسيدگي به اين پرونده خاطر نشان كرد: افرادي كه به اين روش از آنها سرقت شده است مي توانند براي طرح شكايت به پليس آگاهي استان مراجعه كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار