معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به آمادگي پليس استان در اجرای طرح های انتظامی، ترافیکی، ويژه نيمه شعبان گفت: در سال جاري برنامه ريزي پليس استان استفاده از ظرفيت حداكثري شهروندان و همراهي آحاد جامعه در اجراي مطلوب اين طرح هاست.
کد خبر: ۴۲۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 11 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" محمود خلجي "در آستانه عید بزرگ میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با تبریک این ایام و آرزوی تعجیل در ظهور اظهار داشت: نیمه شعبان متعلق به همه انسان‌هاست و منتظران منجی عالم بشریت در ایام نیمه شعبان از سراسر جهان برای گرامیداشت مراسم پرشکوه ولادت حضرت بقیة‌الله به استان قم می‌آیند و بسياري از علاقمندان اهل بيت از محورهاي مواصلاتي استان براي حضور در استان قم عبور خواهند كرد.

وی با اشاره به عشق و ارادت مردم شهید پرور و ولایتمدار مركزي افزود: اقشار مختلف مردم استان نيز در این ایام به صورت خودجوش در برپائی مراسم ها و جشن ها شرکت می کنند و به آذین بندی محله ها، پذیرائی از مردم و برگزاری محافل و مجالس مولودی می پردازند که در نوع خود بی نظیر است.

معاون اجتماعی استان خاطر نشان کرد: البته حجم گسترده حضور مردم در سطح شهرها به منظور شرکت در جشن ها و مراسم های این ایام همه ساله باعث افزایش تردد و ترافیک می شود که پلیس استان هم به منظور همراهی با مردم و برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های این روز از تمام توان خود برای برقراری نظم محله ها و روان سازی ترافیک خیابان ها استفاده می کند.

وی افزود: در این زمینه نیروهای پلیس برای خدمت رسانی به مردم از آمادگی کامل برخوردار بوده و طرح ترافیکی، انتظامی، امنیتی و مشارکتی در شب و روز نیمه شعبان در جای جای استان برگزار می شود.

سرهنگ خلجي با بیان اینکه همکاری و تعامل بین پلیس و مردم و رعایت قانون و نظم در جامعه موجب برپائی باشکوهتر این جشن ها و نشاط بیشتر می شود اظهار داشت: از همه مشتاقان ظهور و ارادتمندان به اهل بیت(ع) تقاضا می کنیم که با رعایت قانون و احترام به مقررات و حقوق شهروندی و نمایش فرهنگ اصیل اسلامی شرایط را به گونه ای فراهم کنند که همه بتوانند از فیوضات معنوی این مراسم ها به نحو کامل استفاده نمایند و با کمترین حوادث و در امنیت کامل عید پرنشاط و خاطره انگیزی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار