دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه افرادی که صلاحیت آنها توسط هیات های نظارت استانی تایید نشده است می توانند به هیات مرکزی نظارت مراجعه کنند گفت: صلاحیت بیش از 48 درصد از معترضین رد صلاحیت شده، تایید شد.
کد خبر: ۴۲۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 11 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی مرتضی جودکی در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی از تایید صلاحیت بیش از 48 درصد از معترضان رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی خبر داد و گفت: در مهلت قانونی رسیدگی به شکایات داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده بود 395 شکایت در سطح شهرستان‌های استان ثبت شد که پس از بررسی های صورت گرفته  190 نفر معادل 48 درصد تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: صلاحیت 205 نفر معادل 52 درصد مورد تایید هیات عالی استان نیز قرار نگرفت و از میان 6272 نفری که برای بررسی به هیات های نظارت معرفی شده بودند یک درصد نیز انصراف داده بودند.

جودکی با بیان اینکه افرادی که صلاحیت آنها توسط هیات های اجرایی استانی تایید نشده است بر اساس قانون می‌توانند با مراجعه به هیات مرکزی نظارت، مجددا شکایت خود را ثبت کرده و درخواست بررسی مجدد کنند خاطر نشان ساخت: آن دسته از افرادی که در این مرحله نیز اعتراض خود را در هیات مرکزی ثبت کرده‌اند، باید منتظر باشند تا نظر نهایی این هیات از طریق هیات های اجرایی ابلاغ شود.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه زمان تبلیغات قانونی نامزدها از 21 تا  28 اردیبهشت ماه تعیین شده است ابراز کرد: در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در استان مرکزی ملاک قانون بوده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار