تابناک مرکزی: سه سرنشين يك دستگاه خودروي سواري كه چندي پيش از يك شهروند اراكي و دو مغازه دار با تهديد در اين شهر، سرقت كرده بودند، در تحقيقات كارآگاهان پليس استان در يكي از استان‌های همجوار شناسايي شدند.
کد خبر: ۴۲۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 10 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در تشریح این خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در تاريخ هفتم ارديبهشت ماه گزارش‌های از سرقت از دو مغازه دار و يك شهروند اراكي به فاصله بسيار كوتاه به مركز فوریت‌های پليس 110 اعلام شد و بلافاصله تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري اين افراد آغاز شد.

وی افزود: بلافاصله تحقيقات تخصصي كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان براي بررسي موضوع آغاز شد و با در روند تحقيقات سارقان در يكي از استان هاي همجوار مركزي شناسايي شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با هماهنگي مرجع قضايي، تيمي از ماموران انتظامي براي دستگيري اين افراد به استان مورد نظر اعزام شدند و در عمليات دستگيري عامل اصلي اين سرقت ها و طي بازرسي از منزل اين فرد، بسياري ا ز اقلام سرقت شده كشف و به مالباختگان تحويل داده شد.

سرهنگ " حسینی" تصريح كرد: در روند رسيدگي به پرونده مشخص شد كه هر سه سرقت توسط اين افراد انجام شده است كه تحقيقات تكميلي در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار