تابناک مرکزی: رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان با تأکید بر توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی به سوء استفاده‌های احتمالی افراد فرصت طلب از اطلاعات شخصي آنان گفت: فردي كه در يكي از شبکه‌های اجتماعي براي شهروندي اراكي ايجاد مزاحمت مي نمود، در تحقيقات پليس شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۴۲۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 10 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد مصطفی نوروزی در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر هتک حیثیت بر علیه این شهروند در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد فردی ناشناس دریکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آسایش از شاکی کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی متهم در ادامه تحقیقات پلیس خاطر نشان کرد: متهم دربازجویی های پلیس به انتشار تصاویر شاکی در فضای مجازی با سوء استفاده از رابطه فامیلی اعتراف کرد.

نوروزی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی در پایان تصریح کرد: در جامعه اسلامی حفظ بنیان خانواده از اهمیت والایی برخوردار بوده و از جمله مسائل برهم زننده آرامش در اختیار غیر قرار گرفتن تصاویر شخصی و خانوادگی افراد می باشد لازم است خانواده‌ها در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار