دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی با تعجب از گفتار رئیس ستاد انتخاباتی نامزدی که افراد و جریانات سیاسی را دعوت به مناظره می کند در حالیکه پاسخ منفی به دعوت برای شرکت در مناظره می دهد گفت: مردم در 29 اردیبهشت ماه پاسخ این رفتارهای عوام فریبانه را خواهند داد.
کد خبر: ۴۲۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 10 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سید امیر محمد رنجبر، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی با بیان اینکه وظیفه بسیج دانشجویی تبیین، روشنگری و افزایش بصیرت قشر فرهیخته دانشجو است گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک اقدام به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ پیرامون برنامه های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور روسای ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کرد.

وی ادامه داد:  متاسفانه رئیس ستاد یکی از نامزدها بیان کرد ما وقت شرکت در چنین جلساتی را نداریم و اصلا احتیاجی به حضور در چنین جلساتی نیست و برنامه کاندیدای ما از طریق رسانه ملی به گوش مردم میرسد.

رنجبر با تعجب از اینکه همان آقا که خود از شرکت در مناظره امتناع ورزید امروز افراد و جریانات سیاسی را دعوت به مناظره میکند بیان کرد: دوران رفتارهای پوپولیستی و شعار های خوش آب و رنگ به سر آمده است و مردمی که چهار سال اسیر شعارهای عوام فریبانه بوده اند در 29 اردیبهشت با رای خود اعلام خواهند کرد که از اینگونه شعارها خسته شده اند.

وی با انتقاد از کسانیکه تلاش دارند جریان انقلابی را در مقابل جریان اصلاح طلبی قرار دهند خاطر نشان ساخت: تفکری که سعی میکند انقلابی ها را در مقابل  اصلاح طلبان قرار دهد اصلاح طلب نماهایی هستند که نانشان از طریق شعارهای پوپولیستی و اختلافات سیاسی تامین می شود.

وی تاکید کرد: در مقابل جریان اصلاح طلبی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمود افساد قرار دارد و تقابل جریان انقلابی و اصلاح طلبی امری غلط است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار