مدیر شرکت کمباین سازی ایران؛
تابناک مرکزی: مدیر شرکت کمباین سازی ایران با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن تولیت جدید آستان قدس این شرکت 180 نفر را به طور مستقیم جذب کرده است و زمینه اشتغال بیش از 1000 نفر را به طور غیر مستقیم ایجاد کرده است گفت: آثار مدیریت تولیت جدید آستان قدس در توسعه شرکت، تولید، جذب نیرو، رسیدگی به پرسنل و ارائه خدمات رفاهی کاملا مشهود است.
کد خبر: ۴۲۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 10 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، رحیم عبدی از مدیران شرکت کمباین سازی ایران در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با کذب خواندن سخنان برخی مسئولان ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اخراج کارگران کمباین در زمان مدیریت حجت الاسلام رئیسی گفت: از زمانی که حجت الاسلام رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس مشغول به کار شده اند شرکت کمباین سازی ایران 180 نفر جذب نیرو به طور مستقیم داشته است و برای نزدیک به 1000 نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه منظور از ایجاد اشتغال به طور غیر مستقیم فعال شدن شرکت های تامین و ساخت قطعات تولیدات شرکت کمباین سازی ایران است بیان کرد: شرکت کمباین سازی ایران پیش از آنکه زیر نظر آستان قدس قرار بگیرد زیان ده بود و اما امروز شاهد تغییرات شگرف در این شرکت هستیم.

عبدی با اشاره به اینکه شرکت کمباین سازی ایران به عنوان یکی از شرکت های تولیدی مستقر در استان مرکزی به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخل عینیت بخشیده است بیان کرد: با نگاه و تدابیر ویژه حجت الاسلام رئیسی شاهد توسعه شرکت و قرار گرفتن در مسیر رشد تولید هستیم.

این مدیر شرکت کمباین سازی ایران ادامه داد:  قبل از روی کار آمدن حجت الاسلام رئیسی شرکت کمباین سازی در حوزه توسعه بازار و تامین قطعات و نیرو با مشکلات عدیده مواجه بود اما آثار مدیریت تولیت جدید آستان قدس در توسعه شرکت، تولید، جذب نیرو، رسیدگی به پرسنل و ارائه خدمات رفاهی کاملا مشهود است.

عبدی با تاکید بر اینکه در زمان مدیریت جدید آستان قدس حقوق تمامی کارگران به موقع پرداخت شده است و شاهد رسیدگی های رفاهی، تحت پوشش بیمه قرار گرفتن کارگران و تبدیل وضعیت شغلی کارگران از روز مزد به قراردادی هستیم گفت: تمامی پرسنل شرکت کمباین امروز تغییرات شگرف ایجاد شده در این شرکت را بعد از روی کار آمدن حجت الاسلام رئیسی احساس می کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار