رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی با تأکید بر مراقبت در خريدهاي اينترنتي گفت: فردی که در فضای مجازی اقدام به فروش کالاهای بی‌کیفیت به شهروندي اراكي كرده بود، در تحقيقات پليس شناسایی و دستگیر شد
کد خبر: ۴۲۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸ 09 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، "سرگرد مصطفی نوروزی" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي دراین‌باره گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از او در يك خريد اينترنتي موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شاکی مدتی قبل در یکی از سایت های اینترنتی با فردی که اقدام به فروش لوازم خانگی می کرد آشنا شده و با پرداخت 3 میلیون و 100 هزار تومان به حساب فروشنده در خواست خرید یک ماشین ظرف‌شویی را می دهد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس معلوم شد کالایی را که خریدار پس از سفارش جنس تحویل گرفته کالای مورد سفارش نبوده و بی کیفیت بوده است.

نوروزی با اشاره به شناسایی متهم در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری اذعان داشت: با برقراری ارتباط با اين فرد در فضای مجازی جهت فروش کالا ،تصویر محصول با کیفیتی را برای خریداران ارسال نموده و کالایی که تحویل داده است کالایی بی کیفیت بوده است.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی با اشاره به ادامه تحقيقات و ارجاع پرونده متهم به مرجع قضايي اظهار داشت: سایت هایی که مبادرت به فروش کالا به صورت اینترنتی می نمایند می بایست دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و نام آنها در سایت ساماندهی ثبت شده باشد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي در پایان بهترین راه پرداخت در خريدهاي اينترنتي را هنگام تحويل کالا درب منزل دانست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار