رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی گفت: استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان به عنوان اعضا ستاد روحانی باید مسئولیت پاره کردن و جمع آوری بنرهای انتخاباتی رئیسی را بر عهده بگیرند و از مردم عذرخواهی کنند.
کد خبر: ۴۲۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 09 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، احمد رضا نوازنی رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی در میان اجتماع پرشور مردمی که در محل سخنرانی حسن عباسی در مسجد الزهرا اراک حضور پیدا کردند با انتقاد از تخلفات قانونی صورت گرفته در امر انتخابات گفت: آقایان احساس می کنند در حال باختن رقابت انتخاباتی هستند و روی به رفتارهای خلاف قانون همچون تطمیع و تهدید مردم روستا آورده اند که اگر نام روحانی از صندوق رای خارج نشود با آنها برخورد می شود.

نوازنی با اشاره به اینکه بنرهای حجت الاسلام رئیسی را در بعضی از شهرهای استان مرکزی با دستور مسئولان دولتی جمع آوری کرده اند و شاهد پاره کردن آنها هستیم بیان کرد: استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان به عنوان اعضا ستاد روحانی باید مسئولیت این اقدام خلاف قانون را بر عهده بگیرند و از مردم عذرخواهی کنند.

 وی با تاکید بر اینکه رئیس ستاد انتخابات استان اشتباه رفتارهای صورت گرفته را پذیرفته است بودند و قول پیگیری را داده است ابراز کرد: استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان باید حافظ امنیت و فضای انتخاباتی استان باشند و اگر توان حفظ امنیت شهر و استان را ندارند رسما اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی با خطاب قرار دادن استاندار، رئیس ستاد انتخابات استان، دستگاه های امنیتی، قضایی و اطلاعاتی در خصوص جلوگیری از جمع آوری یا پاره کردن بنرهای حجت السلام رئیسی در استان مرکزی گفت: اگر از این ساعت تا زمان برگزاری انتخابات بنرهای حجت الاسلام رئیسی در سطح استان مرکزی پاره یا جمع آوری شود تمام بنرهای روحانی را با مسئولیت خودم پاره می کنم و مسئولیت حرف هایی را که میزنم بر عهده میگیرم.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس منش کاندیدای خود موظف به رعایت اخلاق هستیم و اهل پاره کردن بنرهای رقیبان انتخاباتی نیستیم خاطر نشان ساخت: افرادی که تلاش دارند فضا را مسموم کنند و خود اقدام به پاره کردن بنرهای روحانی می کنند مسئولیت کارها و اقدامات خود را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار