تابناک مرکزی: مرحله رده‌بندی و فینال مسابقات ملی مناظره استان مرکزی روز گذشته در دانشگاه اراک برگزار شد .
کد خبر: ۴۲۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 08 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، در این مرحله 4 تیم برتر مسابقات در مرحله رده بندی و فینال مسابقات مقابل هم قرار گرفتند . در مرحله رده‌بندی تیم ارغنون از دانشگاه اراک در مقام مخالف و تیم حکمت از دانشگاه فرهنگیان در مقام موافق با گزاره "شعار مرگ بر (کشورهای مشروع) جایگاه دیپلماسی ایران را در نظام بین‌الملل تضعیف می کند" مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ارغنون توانست عنوان سومی مسابقات را از آن خود کند .

اما در مرحله فینال مسابقات تیم شهید چمران از دانشگاه فرهنگیان و تیم پایا از دانشگاه اراک با گزاره "مشکلات اقتصادی مردم عامل اصلی قانون‌گریزی است" مقابل هم قرار گرفتند که بعد از یک مناظره جذاب این تیم پایا از دانشگاه اراک بود که توانست مقام اولی مسابقات را تصاحب کند و تیم شهید چمران به مقام دوم دست یافت .

براساس این گزارش، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز تیم های برتر روز شنبه هفته آتی در دانشگاه اراک برگزار خواهد شد تا پرونده مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی بسته شود .

این مسابقات به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی در دانشگاه اراک برگزار شد و تیم های برتر منطقه استانی به مرحله منطقه ای این مسابقات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار