تابناک مرکزی: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از مراسم تقدیر از جوانان نخبه استان همزمان با هفته جوان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 07 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان؛ عابد حقدادی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: همزمان با روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) جشنواره امید ونشاط جوانان استان در روز سه شنبه(19اردیبهشت) در سالن ستارگان اراک برگزار و طی آن از جوانان نخبه در عرصه قرآنی، فرهنگی، ورزش، رسانه، مخترع، فضای مجازی، گرشگری، طلبه و .. تقدیر می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف الگوسازی در زمینه نشاط وامید از طریق معرفی وتجلیل از موثرین در نشاط آفرینی جوانان برگزار می شود افزود: معرفی ظرفیت ها و ابعاد شادی نشاط امید در فرهنگ ملی وتغییر نگرش جوانان، ارتقای فرهنگ نشاط وشادی وامید در بین نسل جوانان وایجاد فضایی جذاب، شاد، مفرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان نیز از این جشنواره ها بدست می آید.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از برگزاری 110 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان خبر داد و گفت: از 16لغایت 22 اردیبهشت ماه سالجاری به عنوان هفته جوان تعیین شده است.

حقدادی اظهار کرد: شنبه 16 اردیبهشت ماه اولین روز هفته جوان به نام جوان مشارکت، ورزش، سلامت و  دومین روز با عنوان جوان، مشارکت، خانواده، روز سوم با نام جوان، مشارکت، شکوفایی،  جوان، مشارکت، محیط زیست عنوان روز چهارم،جوان، مشارکت، مسئولیت اجتماعی عنوان روز پنجم هفته جوان است و روز ششم نیز با عنوان جوان، مشارکت، فراغت نامگذاری شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه جوانان به‌عنوان سرمایه انسانی و اجتماعی استان شایسته تقدیر هستند افزود: جوانان باید با الگو گیری از زندگی حضرت علی اکبر(ع)، جوان های شایسته  و سبب افتخار میهن اسلامیمان باشند.

وی اضافه کرد: جوانان موتور محرک جامعه هستند و هر چه به این قشر فعال و پرنشاط توجه بیشتری شود توسعه و تحول بیشتر خواهد بود؛ برای مقابله و مبارزه با تهاجم فرهنگی راه های متعددی در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی وجود دارد که هر کدام دارای اهمیت خاص خود است.

حقدادی بااشاره به انتخابات 29اردیبهشت گفت: دشمن برنامه های زیادی دارد تا جوانان ایران اسلامی را از اهداف انقلاب دور کند و یکی از آن ها این است که با دلسرد کردن جوانان انگیزه حضور در انتخابات را از این قشر بگیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار