تابناک مرکزی: در عملیات ماموران انتظامی ساوه سه سارق احشام دستگیر و به سرقت 80 رأس احشام در هفت فقره سرقت از روستائیان شهرستان اعتراف كردند..
کد خبر: ۴۲۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 07 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "پرويز اسدي" فرمانده انتظامی ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک مرکزی، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهر آوه موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهی شهرستان ساوه قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مخفیگاه سارقان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه سه نفر سارق دستگیر شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارك به‌دست‌آمده سارقان به سرقت 80 رأس احشام در هفت فقره سرقت احشام از روستاهای شهر آوه اعتراف کردند.

سرهنگ اسدي خاطرنشان كرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وي در پايان تصریح کرد: در ارزيابي هايي كه از سوي كارشناسان پليس انجام گرفته است يكي از مهم‌ترین علت ها در وقوع سرقت احشام، سهل انگار و بي توجهي دامداران به توصیه‌های پليس و به بارگیری حداقل اقدامات پيشگيرانه و بازدارنده از سرقت است.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه خاطر نشان كرد: پليس با تمام توان در راستاي تأمین نظم و امنيت، ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش می‌کند و در تمامي ساعات شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به مردم عزيز است و ضروري است در افزايش هر چه مطلوب‌تر امنيت اجتماعي، شهروندان نيز به توصیه‌های پليس توجه كنند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار