تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان مرکزی از دستگيري سارقي حرفه اي كه با شگردي خاص از آپارتمان هاي شهر اراك سرقت مي كرد خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 07 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "كيومرث عزيزي" در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت:‌ در چند ماهه گذشته گزارش هايي از سرقت از منازل و بيشتر آپارتمان هاي مسكوني شهر اراك به مركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان اعلام شد و تيمي تخصصي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي مسئول رسيدگي به اين پرونده ها شدند.

فرمانده انتظامي استان مرکزی افزود:‌ در مراحل تحقيقات، گزارشي از دستگيري يك نفر سارق توسط ماموران كلانتري 13 حافظيه شهرستان به پليس آگاهي اعلام شد و با توجه به شگردها و اطلاعاتي كه از اين فرد در اختيار كارآگاهان قرار داشت، وي براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي انتقال شد.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارك موجود، فرد سارق به 55 فقره سرقت منزل در شهر اراك اعتراف كرد و اذعان داشت كه به تنهايي و در زماني كه اهالي منزل حضور نداشته اند سرقت ها را انجام مي داده است.

فرمانده انتظامي استان مركزي با بيان ادامه تحقيقات تكميلي در اين پرونده ها گفت: در ارزيابي هاي تخصصي كه كارآگاهان پليس آگاهي استان از محل سرقت ها انجام داده اند، بيشترين علت وقوع سرقت ها بي توجهي صاحبان منزل به توصيه ها و هشدارهاي پيشگيرانه پليس است .

وي خاطر نشان كرد: لازم است شهروندان با به كار گيري توصيه هاي ساده پليسي، بستر بروز سرقت را از سارقان گرفته و در صورت رويت هر گونه موارد مشكوك مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار