تابناک مرکزی: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گفت: فعالان عرضه توليد و خدمات مراقب باشند، كلاهبرداران با عنوان برنده شدن آنها در مناقصه از آنان كلاهبرداري نكنند.
کد خبر: ۴۱۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 24 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيدنورالدين حسيني" در اين باره به خبرنگار  گفت: اخيرا پرونده هايي به پليس ارجاع شده است كه در آن كلاهبرداران در تماس با واحدهاي صنفي براي دريافت خدمات يا كالا از آنان تقاضاي پيش فاكتور نموده و از متصدي واحد صنفي ميخواهند كه پيش فاكتور را به شماره يكي از دستگاه هاي دولتي يا خصوصي نمابر نمايند.

وي اضافه كرد: پس از مدتي اين افراد با واحد صنفي تماس گرفته و اعلام مي كنند كه در مناقصه آن شركت برنده شده اند و مخاطب خود را با اقدامي متقلبانه به نزديكترين دستگاه هاي ATM‌ هدايت كرده و و به هدف خود که انتقال وجوه به حساب مقصد مي باشد مي رسند .

رئيس پليس آگاهي استان مركزي از كليه واحدهاي توليدي و خدمات رسان درخواست كرد در صورت مواجهه با چنين مواردي حتما نسبت به شناسايي دقيق مخاطب خود اقدام كنند و موارد مشكوك را قبل از هر اقدامي از طريق تلفن 110 به مراكز پليس گزارش كنند.

- هشدار پليسي در خصوص کلاهبرداري از صنوف:صنف فروشندگان ايزوگام به نحوی که بزه کار با تماس با آن صنوف و تقاضاي پيش فاکتور از آنان و فکس به شماره‌های بیمارستان‌ها يا ادارات دولتي ، پس از مدتي مجدد تماس و اعلام به برنده شدن در مناقصه مي نمايند سپس با اقدام متقلبانه سوژه را به نزدیک‌ترین دستگاه‌های ATM هدايت و به هدف خود که انتقال وجوه به حساب مقصد مي باشد مي رسند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار