تابناک مرکزی: رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی گفت: بنا به درخواست فدراسیون ، ورزشکاران بالای 55 سال تنها با ارائه گواهی سلامت مجوز فعالیت در زورخانه را خواهند داشت.
کد خبر: ۴۱۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 24 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، تیمور همتی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک مرکزی افزود : براساس اعلام فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور به دلیل حفظ سلامت فعالان این ورزش از این تاریخ به بعد ، ورزشکاران بالای 55 سال بدون داشتن گواهی سلامت امکان ورزش کردن در زورخانه را ندارند.

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی ادامه داد : از مسئولان زورخانه های استان طی بخش نامه ای خواسته ایم تا گواهی سلامت را از افراد بالای 55 سال برای فعالیت در این مکان ها مطالبه و دریافت کنند.

وی اظهار کرد : این اقدام به منظور جلوگیری از حملات قلبی و پیشگیری از سایر بیماری هایی است که این گروه سنی را تهدید می کند.

همتی در پایان افزود : علاقه مندان بسیاری به رشته های پهلوانی و زورخانه ای در استان وجود دارند که به دلیل کهولت سن ، بیماری های قلبی ، تنفسی و عروقی آنها را در هنگام ورزش تهدید می کند و توجه به موضوع یاد شده به حفظ سلامت آنها منجر خواهد شد.

26 زورخانه فعال در سطح استان که12زورخانه آن در شهر اراک مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار