تابناک مرکزی: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ثبت‌نام سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان در دو بخش آقایان و بانوان از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.
کد خبر: ۴۰۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 16 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از بسیج، مرتضی امیدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ثبت‌نام سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان در دو بخش آقایان و بانوان از ۲۰ فروردین آغاز و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سومین دوره مسابقات قرآن اداره‌کل ورزش و جوانان در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال ورزشکاران و همکاران اداره ورزش برگزار ‌می‌شود، اضافه کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

امیدی ادامه داد: داوطلبان سومین دوره مسابقات اداره ورزش و جوانان کمتر از ۱۵ سال در رشته‌های حفظ یک جزء و ۱۰ جزء و شرکت کنندگان بالای ۱۵ سال در رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، تفسیر موضوعی، قرائت ترتیل و تحقیق با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: آمار شرکت کنندگان در دور دوم مسابقات بسیار چشمگیرتر از دور اول بود امسال نیز با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده قطعاً با استقبال خوب جوانان و ورزشکاران مواجه خواهیم شد.

امیدی اضافه کرد: شرکت کنندگان برای ثبت‌نام به معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های محل سکونت مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از سایت www.tartil.ir کمک بگیرند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار