تابناک مرکزی: مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته به علت پدیده رگبارو بارش های بهاری شدیدروز یکشنبه احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در این استان دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۴۰۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 16 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، رضا مرادی مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی افزود: بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از عبور سامانه بارشی از نوار غربی و شمالی کشور دارد که استان مرکزی را با پدیده وزش باد و بارش های رگباری مواجه کرده است.

وی بیان کرد: بر این اساس بارش باران، رگبار، رعد و برق ، تگرگ و وزش باد شدید تا اواخر وقت روز یکشنبه در نقاط مختلف این استان رخ می دهد.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: این سامانه بارشی از عصر امروز به تدریج از نقاط مختلف استان عبور خواهد کرد و ماندگاری آن در شمال و جنوب شرقی بیشتر است.

مرادی عنوان کرد: آشتیان با کمینه دمای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و محلات و دلیجان با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهرهای این استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: دمای هوای شهر اراک در حداقل دمای ۲۴ ساعت گذشته به هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و در حداکثر دما به ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

از ابتدای سال زراعی جاری (اول مهرماه سال ۹۵) تاکنون ۲۶۳ و سه دهم میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار