تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگيري اعضاي يك باند تهيه توزیع برنج هاي قاچاق و كشف حدود 89 تن برنج خارجي قاچاق در عمليات توقيف پنج دستگاه خودروي كاميون از قاچاقچيان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 12 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار " کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در این باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در تحقق راهبردهاي اجراي سال "اقتصاد مقاومتي: توليد- اشتغال" و با تشديد طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا در استان، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان در تحقيقاتي جامع دريافتند افرادي در استان هاي جنوبي كشور اقدام به بارگيري محموله هاي برنج قاچاق نموده و به صورت باندي و با استفاده از خودروهاي کاميون، محموله هاي خود را از طريق محورهاي مواصلاتي استان مركزي به تهران منتقل مي كنند.

وی افزود: در تمهيدات اجرايي پليس استان و با هماهنگي مرجع قضايي و در روند انجام تحقيقاتي نامحسوس، زماني كه اعضاي اين باند محموله هاي برنج قاچاق را از استان هاي جنوبي بارگيري كرده بودند، تحت مراقبت هاي نامحسوس ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد: اعضاي اين باند كه در حال جابجايي محموله هاي قاچاق با خودروهاي كاميون بودند، در محورهاي مواصلاتي استان شناسايي و در عمليات هايي جداگانه دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به توقيف پنج دستگاه كاميون در عمليات پليس ادامه داد: در اين عمليات ها شش نفر دستگير و مقدار حدود 89 تن برنج خارجي قاچاق در بازرسي از خودروها كشف شد.

فرمانده انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد: در تحقيقات انجام شده از دستگيرشدگان، مشخص شد كه اين افراد در قالب يک باند سازمان يافته، محموله هاي قاچاق را از يكي از شهرهاي جنوبي كشور بارگيري و قصد داشتند كه اين محموله ها را به مقصد تهران انتقال دهند.

سردار عزيزي افزود: متهمان براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار