تابناک مرکزی: بانوی اراکی با حضور در یکی از کانون های بحرانی ریزگردها در ۲۵ کیلومتری جاده اهواز_ماهشهر ضمن کاشت نهال ، تعداد زیادی نهال به نیروهای داوطلب بسیجی منطقه جهت کاشت اهدا کرد.
کد خبر: ۴۰۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸ 09 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از رهیاب، اگر هر خوزستانی در کانون فوق بحرانی ریزگردها در ۲۵ کیلومتری جاده اهواز_ماهشهر یک نهال بکارد یکی از کانون های اصلی ریزگردها برای همیشه خاموش می شود.

پس از وقوع طوفان گردوخاک بسیاری از سازمان های مردم نهادهای ساختگی که صرفا کاربرد انتخاباتی داشتند با کلی تبلیغات در شبکه های اجتماعی در خصوص کاشت نهال نهایتا به پارک ساحلی کیانپارس اهواز رفتند و تعداد اندکی نهال را غرس کردند.

در همین حال هفته گذشته یک بانوی اراکی همراه با یک وانت پر از نهال های متنوع در یکی از کانون های بحرانی ریزگردها در ۲۵ کیلومتری جاده اهواز_ماهشهر حاضر شد و ضمن کاشت نهال ، تعداد زیادی نهال به نیروهای داوطلب بسیجی منطقه جهت کاشت اهدا کرد.

وی انگیزه خود را کمک به مردم خوزستان برای مقابله با ریزگردها به دلیل توصیه رهبر انقلاب دانست.

این اقدام بانوی اراکی در حالی رخ می دهد که بسیاری از مسئولین خوزستانی صرفا به شعار و وعده اکتفا کرده اند و متاسفانه شهروندان نیز جز تاسف خوردن و ارسال پیام های بی ثمر در فضای مجازی گامی برنمی دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار