در دلیجان؛
تابناک مرکزی: در عمليات پليس دلیجان، یک محموله 10 تنی لیمو ترش قاچاق به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريال از یک دستگاه کامیون کشف شد.
کد خبر: ۴۰۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 29 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استانمرکزی گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان دلیجان، روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای این شهرستان یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی یادآور شد: سرانجام با انجام عملیات هدفمند پلیس شهرستان دلیجان،کامیون مذکور متوقف و پس از بازرسی 10 تن لیمو قاچاق، فاقد هرگونه برگه مثبته گمرکی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون ریال از آن کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با تاکید بر تداوم برنامه هاي عملياتي قرارگاه مبارزه با قاچاق كالادر استان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی در پایان به شهروندان توصيه كرد تا همواره به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه فراگیر با قاچاق کالا، از خريدن انواع كالاهاي قاچاق خودداري كرده و موارد مشكوك در این زمینه را نیز درراستای برخورد قانونی با هنجارشکنان، به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار