با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان
تابناک مرکزی: مدرسه 12 کلاسه محمد محسنی شهید مدافع حرم با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، اتحادیه اروپا، ژاپن، آلمان، نروژ، جمهوری کره و فدراسیون روسیه در اردوگاه شهید ناصری پناهجویان افغان در ساوه افتتاح شد.
کد خبر: ۳۹۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ 28 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پانا، این واحد آموزشی با هزینه ای بیش از 12 میلیارد ریال با سازه  اسکلت بتنی و زیربنای 960 متر مربع و محوطه سازی یک هزار و 600 متر مربع مجهز به نمازخانه، آزمایشگاه، دستگاه تصفیه آب و سیستم سرمایشی و گرمایشی است.

فرماندار ساوه در مراسم افتتاح این آموزشگاه با اشاره به اینکه ساخت این مدرسه نزدیک به سه ماه به طول انجامیده است گفت: در خصوص ساخت این واحد آموزشی طی ۸۰ روز اقدامی جهادی انجام شده است.

محمد بهاروند افزود: در حال حاضر در اردوگاه شهید ناصری ۱۱۰ دانش‌آموز وجود دارد که قبلا برای ثبت نام آنها در مدارس بدلیل کمبود فضا با مشکل مواجه بودیم اما با احداث این مدرسه این مشکل برطرف شده است.

وی ادامه داد: امکانات این مدرسه با امکانات مدارس دیگر یکسان بوده و دانش آموزان این مدرسه از پرداخت شهریه معاف هستند. امروز دانش آموزی در این اردوگاه نداریم که به دلیل نبود مکان مناسب از امکان تحصیل محروم شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار