تابناک مرکزی: مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: خانواده های ۸۳۶ زندانی در استان مرکزی تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
کد خبر: ۳۹۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 27 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، قنبر موسی نژاد در نشستی با مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان مرکزی در اراک، با اشاره به اینکه هم اکنون ۸۳۶ خانواده زندانی در قالب یک هزار و ۹۰۴ نفر از حمایت‌های کمیته امداد در استان مرکزی بهره‌مند هستند، اظهار داشت: مهمترین هدف کمیته امداد در حمایت از این خانواده ها حفظ و تحکیم بنیان خانواده است.

وی افزود: آزادی سرپرستان خانوار که به علت محکومیت مالی در زندانی هستند موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی می‌شود و با آزادی یک زندانی که به دلیل جرائم غیرعمد دوران محکومیت خود را می‌گذراند، می‌توان خانواده‌ای را از بسیاری معضلات و گرفتاری‌های ناشی از فقدان سرپرست خانوار نجات داد.

جواد مسعودی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان مرکزی نیز خدمات کمیته امداد در کمک به زندانیان جرائم غیرعمد را امری انسانی و بسیار مقدس برشمرد و گفت: با همکاری کمیته امداد و ستاد دیه بسیاری از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده و به آغوش خانواده برگشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازگشت سالم و توام با تغییرات مثبت رفتاری زندانیان به جامعه و خانواده می‌تواند در کاهش وقوع جرم و در نتیجه ارتقای سلامت جامعه اثرگذار باشد که در این راستا اجرای صحیح و هدفمند برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها اثرات مطلوبی به همراه داشته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار