تابناک مرکزی: جانشین بازرسی ناجا دانش محوري و بهره گيري از روش و مديريت علمي در انجام ماموريت هاي پليس را شاخصه اي اثربخش در حوزه اقتصاد مقاومتي خواند.
کد خبر: ۳۹۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 27 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسین حسینی" در حاشیه بازديد نوروزی خود از كلانتري 11 شهرستان محلات با تقدیر از تلاش خستگی ناپذیر کارکنان سخت کوش ناجا در انجام طرح های نوروزی و تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت به آنان از سالي كه در كلام ولي امر مسلمين، سال "اقتصاد مقاومتي،تولید - اشتغال" نامگذاري شد، گفت: تردیدی نیست که اقتصاد مقاومتي؛ تدبير، انديشه و برنامه ريزي همراه با مديريت هدفمند در دستيابي به چشم اندازي مطلوب براي تعالي جامعه اسلامي است.

جانشین بازرسی ناجا ادامه داد: در سال جديد به منظور حركت به سمت پيشرفت و شكوفايي ايران اسلامي بايد با محور قرار دادن اين شعار و تعمق و انديشه در كلام و راهبردهايي كه از سوي مقام معظم رهبري به مردم و مسئولان ارائه مي شود و از سويي با پرهيز از هر گونه سياه نمايي و هراس از هجمه تبليغات سوء دشمنان انقلاب و اسلام به سمت آينده بهتر قدم برداشت.

سردار " حسینی" فرمايشات فرمانده كل قوا را راهبردي براي برنامه ريزي صحيح در حوزه نظم و امنيت و ماموريت هاي ناجا برشمرد و گفت: فرهنگ اسلامي و تاريخي ما، فرهنگي نشات گرفته از صداقت، تلاش و ايثار و كار جهادي است كه در حوزه ماموريت هاي پليس استان نيز بايد اين فرهنگ به بهترين شكل آن بسط و توسعه يابد.

وي دانش محوري و بهره گيري از روش هاي علمي در انجام ماموريت هاي پليس را شاخصي اثربخش در حوزه اقتصاد مقاومتي دانست و افزود: استفاده از روش هاي علمي و طرح ريزي بر مبناي آگاهي و فرهيختگي، بازتاب كاهش هزينه ها و استفاده مناسب از ظرفيت ها و امكانات موجود را به همراه دارد كه بايد در سال جاري با همتي بيشتر در تحقق اين هدف اقدام كرد.

سردار حسینی با اشاره به استقرار ايستگاه هاي نوروزي پليس و تقويت توان عملياتي كلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي در تعطيلات نوروز اظهار داشت: پليس به عنوان نهاد واسط حافظ امنيت، نمايان ترين وظيفه اش ساماندهي امور انتظامي جامعه به منظور برقراري نظم و امنيت عمومي است كه بايد در اين حوزه توجه به دغدغه هاي مردمي اولويت بندي و مورد توجه قرار گيرد.

این مقام ارشد انتظامی ناجا در پايان ماموريت هاي سازماني را امانتي الهي عنوان و بیان کرد: نيروي انتظامي در ايران اسلامي، سازماني است كه تحت رهبري ولايت ديني قرار داد و رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) براي كاركنان ناجا بی تردید هم یک تكليفي سازماني و هم یک تكليف ديني است كه بايد برای تحقق آن، همواره همتي مضاعف سرلوحه رفتار و عمل کارکنان پلیس قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار