رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: حسن بیگی آخرین مهلت ثبت نام افراد برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان مرکزی را فردا شب اعلام کرد و با تاکید بر اینکه این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست گفت: 4196 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا این ساعت از روز ششم ثبت نام در استان مرکزی ثبت نام کردند.
کد خبر: ۳۹۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ 25 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شکرا... حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگوی تلفنی با خبر ساعت 20 صدا و سیمای شبکه آفتاب از ثبت نام نهایی و قطعی 4196 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا این ساعت از روز ششم ثبت نام در استان مرکزی خبر داد و گفت: فرمانداری ها و بخشداری به منظور ثبت نام داوطلبان تا ساعت 24 مشغول به فعالیت خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه از این تعداد فرد ثبت نامی 233 نفر خانم و 3963 نفر آقا هستند افزود: در مجموع 834 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و 3362 نفر برای انتخابات شوراهای روستا اعلام امادگی کرده اند.

حسن بیگی با اشاره به اینکه از مجموع افراد ثبت نامی در شش روز  1096 نفر دارای سابقه عضویت درشورا بودند تصریح کرد: این تعداد افراد ثبت نامی شامل 233 نفر خانم و 3963 نفر آقا است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی آخرین مهلت ثبت نام افراد برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان مرکزی را فردا شب اعلام کرد و با تاکید بر اینکه این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست گفت: فردا شب فرمانداری ها و بخشداری ها تا ساعت 23:30 نسبت به ثبت نام داوطلبان اقدام خواهند خواهند کرد.

وی ادامه داد: نداشتن برگه سوء پیشینه منعی برای ثبت نام ایجاد نمی کند و افراد با تکمیل فرم خود اظهاری می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حسن بیگی با بیان ثبت نام نهایی و قطعی 1731 در روز ششم ثبت نام انتخابات شوراهای استان مرکزی افزود: در مجموع  271 برای شوراهای شهر و 1460 برای شوراهای روستا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند که از این تعداد 433 نفر دارای سابقه عضویت در شوراها هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه از مجموع افراد ثبت نامی در روز ششم 110 نفر خانم هستند بیان کرد: از این تعداد 32 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و 78 نفر نسبت به حضور در انتخابات شوراهای روستاها اعلام آمادگی کرده اند.

وی به ثبت نام 1621 از آقایان در روز ششم اشاره کرد و افزود: از این تعداد 239 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و 13825 نفر برای انتخابات شوراهای روستاها کاندید شده اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار