رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: حسن بیگی از ثبت نام 702 در پایان چهارمین روز از ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی خبر داد و گفت: تا کنون ثبت نام 1761 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی نهایی و قطعی شده است.
کد خبر: ۳۹۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ 23 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی، از افزایش چشمگیر ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای استان مرکزی همسو با سراسر کشور خبر داد و گفت: در پایان چهارمین روز از ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی شاهد ثبت نام 702 نفر بودیم.

حسن بیگی با اشاره به اینکه از مجموع 702 نفر ثبت نامی 28 نفر زن و 674 نفر مرد بودند بیان کرد: تا پایان روز چهارم ثبت نام 1761 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی نهایی و قطعی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه در بین تمامی افراد داوطلب انتخابات شوراها 442 نفر سابقه عضویت در در شوراهای اسلامی شهر و روستا را داشته اند خاطر نشان ساخت: از مجموع ثبت نام کنندگان از ابتدای آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تاکنون 92 نفر زن و هزار و 669 نفر مرد هستند.

حسن بیگی با بیان اینکه بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در سال 95  که مبنای قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است 863 روستا واجد شرایط تشکیل شورا هستند تصریح کرد: تا کنون 1319 نفر که شامل 1278 نفر مرد و 41 نفر زن هستند برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار