نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی در آغاز سال جدید، تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند وحدت و همدلی مردم و مسئولان دانست.
کد خبر: ۳۹۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 21 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی در آغاز سال جدید، تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند وحدت و همدلی مردم و مسئولان دانست.

در این پیام  آمده است:

حساسیت رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد کشور نشان از درایت و هوشمندی منحصر به فرد ایشان دارد و بنابراین تحقق منویات معظم له بی شک سعادت مردم و مسئولان را به دنبال دارد.

در ادامه این پیام آمده است: مقام معظم رهبری چندین سال است که راهبردهای اقتصاد مقاومتی را بیان فرموده اند و آحاد جامعه باید برای شکوفایی اقتصاد کشور و تحقق منویات معظم له هم قسم شوند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مسئولان باید در این راستا برنامه ریزی کاربردی داشته باشند و همه ظرفیت های دستگاه های خود را در راستای شکوفایی اقتصاد کشور به کار گیرند.

این پیام می افزاید: مردم نیز باید با قناعت، صرفه جویی و پرهیز از اسراف دولت را در تحقق اقتصاد مقاومتی یاری کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: واردات بی رویه و قاچاق کالا یکی از عوامل مخرب بر اقتصاد کشور محسوب می شود که برای ایجاد اشتغال مولد و ارتقاء تولید باید برای تحقق اصل مقاومتی تلاش کرد.

این پیام تاکید میکند: در ایام سال جدید با روحیه ای باز سرشار از احسان، نیکوکاری و کرامت به استقبال سال نو برویم و سال آینده سالی پر از نشاط برای همگان باشد.

سال 1396 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است.

/ انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار