تابناک مرکزی: در عمليات هاي روز گذشته پليس استان 13 سارق دستگير و 25 فقره انواع سرقت از آنان كشف شد.
کد خبر: ۳۹۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 18 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيدنورالدين حسيني " رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: از جمله اولويت هاي پليس در بسترسازي امنيت پايدار در طول تعطيلات ايام نوروز، پيشگيري از سرقت و برخورد با سارقان است.

وي یادآور شد: طرح هاي مختلف انتظامي در ایام نوروزی نیز همچون گذشته با بهره گيري از توان و تجهيزات پليس، با قوت تمام تداوم خواهد داشت و شهروندان و مسافران نوروزي مي توانند به راحتي از طريق تلفن 110 با مراكز پليس در تماس باشند.

این مقام انتظامی به اقدامات پليس در دستگيري سارقان طي روز گذشته اشاره و بیان داشت: در طی روز گذشته در عمليات هاي پليس استان، 13 سارق دستگير شدند كه در اعترافاتشان 24 فقره انواع سرقت كشف شد.

سرهنگ حسيني خاطر نشان کرد: كشف 14 فقره سرقت تجهيزات و لوازم خودرو، شش فقره سرقت منزل و اماكن خصوصي و ... بخشي از دستاوردهاي پليس در اجراي این طرح بود .

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضايی، از شهروندان خواست تا هرگونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه تلفنی به 110 به اطلاع پليس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار