جانشین فرماندهي انتظامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی ، ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان و مسافران را مهمترین هدف پلیس در طرح نوروزي پليس استان مركزي عنوان کرد.
کد خبر: ۳۹۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 18 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی، در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام این مطلب گفت: این فرماندهی برای تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروز 95 نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی، با تشریح برنامه های این فرماندهی در مقوله ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی گفت:این فرماندهی با تشدید فعالیت ها و تقویت گشت های محسوس و نامحسوس ،کنترل اوضاع ،جمع آوری معتادان،و شناسایی افراد هنجار شکن و فعالیت‌های پنهانی مجرمان سابقه‌دار را مورد توجه قرار داده و با تعامل هدفمند با مقامات قضایی با این‌گونه افراد در اسرع وقت برخورد خواهد کرد.

وی گفت:یکی از اهداف مهم و کلیدی ناجا در ایام تعطیلات تأمین نظم و امنیت مطلوب در سایه همکاری پلیس و مردم بوده که شروع این حرکت نهادینه کردن نظم و قانونمداری است.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي از مسافران نوروزی خواست در راستای اقامت در نقاط مختلف گردشگری و تفریحی استان به هیچ عنوان از اماکن غیر مجاز استفاده نکرده و برای اطمینان خاطر و تأمین امنیت جانی و مالی به مراکز اقامتی دارای مجوز مراجعه کنند.

وي تحقق نظم و امنیت ترافیکی هدفمند در ایام نوروز را مستلزم برخورد بهنگام با رانندگان متخلف دانست و تأکید کرد:پلیس استان با برقراری امنیت ترافیکی و اجرای طرح‌های بازدارنده ،تمام تلاش خود را برای کاهش تصادفات در طول مسافرت‌های نوروزی به کار خواهد بست.

گفتنی است در پایان این جلسه،نحوه هماهنگی های مؤثرتر نیروی انتظامی و واحدهای اجرایی دستگاه های خدمت رسان،نکات ایمنی در ارائه خدمات،افزایش خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی و اجرای دقیق تر مسائل امنیتی و ایمنی محل های اسکان آنها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار