خطیب نمازجمعه ساوه؛
تابناک مرکزی: حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اشتیاق و انتظار بیش از حد دولت برای مذاکره هسته ای، اعتماد بیجا به طرف مقابل و انتظار انتخاباتی از عوامل شتاب زدگی دولت باعث تبدیل برجام از بازی برد - برد به بازی برد - باخت برای ایران شد گفت: حرف ما این است به جای اعتماد و اتکا به کدخدا به خدا و مردم خودمان اعتماد کنید.
کد خبر: ۳۹۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 17 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: اشتیاق و انتظار بیش از حد دولت برای مذاکره هسته ای، اعتماد بیجا به طرف مقابل و انتظار انتخاباتی از عوامل شتاب زدگی دولت باعث تبدیل برجام از بازی برد - برد به بازی برد - باخت برای ایران شد.

امام جمعه ساوه با اشاره به سخنان خود اعضای هیئت دولت افزود: ظریف اعتراف کرده است که بدعهدی آمریکا قابل پیش بینی بود ولی سه سوال پیش می آید نخست اینکه پس چرا ضمانت اجرایی از طرف مقابل نگرفتید؟ دوم اینکه چرا منتقدان برجام را مورد هجمه قرار می دادید و سوم هم چرا گام به گام تعهدات را اجرا نکردید؟

خطیب نمازجمعه ساوه تاکید کرد: حرف ما این است به جای اعتماد و اتکا به کدخدا به خدا و مردم خودمان اعتماد کنید.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است، افزود: رهبری معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر از عدم اجرای کامل اقتصادی گلایه کردند.

حسینی با بیان اینکه دولت، فرهنگ را جدی نگرفته است، اظهار کرد: فیلم فروشنده جایزه اسکار گرفت، خوب از خودتان بپرسید چرا از اروپایی ها و آمریکایی ها جایزه گرفت و رژیم صهیونیستی، این فیلم را در سرزمین های اشغالی به نمایش گذاشت.

وی افزود: متاسفم برای کسی که عزت و ارزش های فرهنگی را بخاطر یک جایزه بین المللی می فروشد و وزیر خارجه هم تحسین می کند.

وی با اشاره در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی گفت: در انتخاب اعضای هیئت های اجرایی اشتباهاتی شده است و افراد مسئول شدند که سوابق خوبی ندارند، اعضای هیئت های اجرای و نظارت باید صالح باشند و قانون را اجرا کنند.

وی ادامه داد: اگر بی جهت کسی رد صلاحیت شود، این اعضا، مدیون هستند.

حسینی تاکید کرد: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هم باید طبق قانون عمل کنند، با دادن اطلاعات غلط موجب ورود افراد ناصالح به شورا نشوند .

خطیب نمازجمعه ساوه با اشاره به سالگرد رحلت حاج احمدآقا خمینی گفت: بنده با سیدحسن خمینی همکلاس بودم، یک وصیت مکتوب پدربزرگوارشان را یادآوری می کنم که گفت « به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم كه همیشه سعی كنند در خط رهبری حركت كنند و از آن منحرف نشوند كه خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند كه ایشان موفقیت اسلام و نظام و كشور را می خواهند

خطیب نمازجمعه ساوه افزود: این بزرگوار همیشه حامی رهبری بودند و اگر امروز زنده بودند یقینا با حقوق های نجومی مقابله می کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار