سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: هیچ ملک ورزشی در استان نداریم که در سامانه سادا نباشد و تمامی املاک در این سامانه ثبت شدند.
کد خبر: ۳۹۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱ 16 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محسن غفاری سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی که در سالن شهرداری منطقه چهار اراک برگزار شد با اشاره به سامانه سادا اظهار داشت: به‌دنبال این بودیم که برای تربیت بدنی یک شناسنامه تهیه کنیم، سامانه سادا را در مدت دو ماه جمع کردیم و امروز در استان مرکزی هیچ ملک ورزشی نداریم که در سامانه ثبت نشده باشد، بعد از بستن سامانه سادا به‌دنبال سند املاک رفتیم  و الان بسیاری از املاک بدون سند نزدیک به سند‌دار شدن هستند.

وی افزود: به منظور نیروهای قراردادی حقوق 380 هزار تومانی را قرار دادیم و مابقی را در متن قرارداد اضافه کردیم، از دیگر اقدامات مفیدی که در این مدت انجام شد می‌توان به کوتاه کردن دست افرادی از این اداره شدیم که خود را قیم ورزش می‌دانستند.

سرپرست سابق ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: هرگز ابزار دست افرادی که به‌دنبال منافع خود با بازی‌های سیاسی هستند نبوده و نیستیم.

غفاری بیان کرد: اگر قرار است ورزش استان به جایگاهی برسد باید بعد از تکیه به خدا به توانمندی‌های خود تکیه کند، گاهی اوقات گفته می‌شود که ورزش سیاسی نیست که لازم است در اینجا گفته شود که ورزش یک عرصه سیاسی است که می‌تواند تاثیر به‌سزایی را در افکار عمومی داشته باشد.

وی ادامه داد: قشر ورزشی نبض شادی و غم جامعه هستند و آنها هستند که سوق‌دهنده افکار عمومی بوده و می‌تواند جریان جامعه را به سمتی که می‌خواهند سوق دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار