تابناک مرکزی: دفترچه بیمه تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان ، امروز چهارشنبه طی مراسمی در بیمارستان شهید معیری و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما ، حذف شد.
کد خبر: ۳۹۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 15 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از برنا، بیمه شدگان تامین اجتماعی از این پس در تمام مراکز درمانی و بیمارستانی این سازمان بدون در دست داشتن دفترچه درمانی و فقط با یک کارت ملی می توانند خدمات ، دریافت کنند.

همچنین دیگر نیازی به داشتن دفترچه برای نسخه نویسی پزشکان نیست چون این خدمات به صورت الکترونیکی به بیماران ارائه می شود و پزشکان نیز نسخه الکترونیکی برای بیماران تجویز می کنند.

برای حذف دفترچه ها در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی زیرساخت های لازم فراهم شده است و به همین منظور تمام حدود ٤٢ میلیون بیمه شده سازمان تامین اجتماعی دارای پرونده الکترونیکی هستند.

پروژه حذف دفترچه ها در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی از حدود 2 سال گذشته کلید خورد و برای نخستین بار در استان یزد و آن هم برای بیماران خاص در آبان سال ٩٤ آغاز شد.

به همین منظور در سال 95 نیز برنامه ریزی برای حذف این دفترچه ها در تمام مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی با تامین زیرساخت ها انجام و امروز جشن آن هم برگزار شد.

از این پس بیمه شدگان و مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می توانند تنها با استفاده از کد ملی در تمامی مراکز ملکی این سازمان خدمات درمانی دریافت کنند.

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از جمله شرکت کنندگان این مراسم بودند که از نحوه اجرای حذف دفترچه ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی این سازمان بازدید کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار