تابناک مرکزی: حجت الاسلام طیبی فر گفت: وصیت نامه های شهدای والامقام بر محور حفظ اسلام، حفظ انقلاب اسلامی، پیروی از ولایت فقیه، حفظ ارزش ها است.
کد خبر: ۳۹۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶ 13 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر، فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق (ع) شب گذشته در یادواره شهدای روحانی استان مرکزی که در حوزه علمیه امام مهدی (عج) اراک برگزار شد، با بیان اینکه شهدا بزرگ انقلاب اسلامی در وصیت نامه های خود به چند محور اشاره کرده اند، گفت: وصیت نامه های شهدای والامقام بر محور حفظ اسلام، حفظ انقلاب اسلامی، پیروی از ولایت فقیه، حفظ ارزش ها است.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه شهدای روحانی نماد تمام نمای ارزشهای انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهدای روحانی به خوبی توانستند از دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند و سبب افتخار آفرینی در کشور شوند. هر یک از شهدای روحانی استان مرکزی به عنوان الگویی بزرگ در جامعه اسلامی نقش بزرگی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه شهدا امروز و فردا نکردند که صبر کنند ببینند جنگ به کجا می رسد و بعد به سمت جبهه حرکت کنند، گفت: شهدا زمانی که امام شان به آنها تکلیف کرد از زندگانی و دارایی های خود گذشتند و در مسیر انقلاب اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان و بدخواهان تا پای جان، جانانه ایستادگی کردند.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق (ع) با بیان اینکه هدف شهدا این بود که باید در مسیر تحقق حق ایستادگی کرد، خاطر نشان کرد: شهدا حرفشان این است که همه و همه باید زبان و قلممان برای اسلام و انقلاب باشد و در هر زمان باید در صحنه های انقلاب اسلامی با قدرت حضور در صحنه داشته باشیم.

حجت الاسلام طیبی فر با تاکید بر اینکه امروز نمی شود حرف از شهدا زد و از قاتلان آن ها حرف نزد، گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس صدام یک سگ رها بود و طراحان جنگ در نقاط مختلف جهان بخصوص امریکا و اروپا در حال توطئه و نقشه های شوم خود بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق (ع) با بیان اینکه هیچوقت نمی توانیم دست بیعت به کسانی بدهیم که آن ها قاتلان شهدای ما بوده اند، گفت: ما هرگز نمی توانیم بر سر سفره ای بنشینیم که قاتلان شهدا نیز بر سر آن سفره نشسته اند.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه شهدای والامقام بحث ولایت پذیری را مطرح می کنند، گفت: شهدا مطرح می کنند که اطاعت پذیری پیروی از ولی فقیه است و باید خطوط قرمزی را که ولی فقیه روشن میکند همگان رعایت کنند و هر کسی که از خطوط قرمز ولی فقیه عبور کرد باید بداند از دایره حکومت اسلامی عبور کرده است.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق (ع) با بیان این سوال که مگر استکبار ستیزی جزء خطوط قرمز امام و رهبری نیست، گفت: دشمن شناسی جزء خطوط قرمز است و امروز در ایران اسلامی همه و همه باید با برنامه ریزی های پسندیده با هدف نابودی دشمنان تلاش کنند و گام بردارند.

حجت الاسلام طیبی فر در ادامه خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی متولد شدند و این مهم افتخاری بزرگ برای مردم استان مرکزی است، استان در دوران هشت سال دفاع مقدس 82 شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است که از مجموع شهیدان روحانی استان 38 ‏شهید مربوط به شهرستان اراک بوده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار