تابناک مرکزی: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: صدور دستور رسمی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند ماه جاری به صورت رسمی کلید می خورد.
کد خبر: ۳۹۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 12 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، شکرا... حسن بیگی گفت: بر اساس جدول زمان بندی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرمانداری ها موظف هستند در 25 اسفند ماه جاری آگهی ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا را منتشر کنند.

وی توضیح داد: از 25 تا 29 اسفند ماه جاری نیز هیات های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در مناطق مختلف استان تشکیل شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی زمان ثبت نام رسمی از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را از 30 اسفند ماه جاری به مدت هفت روز اعلام کرد.

حسن بیگی توضیح داد: با توجه به شواهدی که از شمار مراجعان به فرمانداری ها، بخشداری ها و پلیس برای دریافت سوء پیشینه وجود دارد، پیش بینی می شود که استقبال برای نام نویسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مناسب باشد.

وی گفت: با وجود اینکه تا برگزاری انتخابات کمتر از دوماه باقیست فضای تبلیغی و شور انتخاباتی در استان مرکزی در حد انتظار نیست و از افراد ذی نفوذ، احزاب و گروه های سیاسی، فعالات اجتماعی و فرهنگی و گروه های مرجع فکری جامعه درخواست می شود تا گفتمان انتخاباتی و مقوله انتخاب اصلح را بیش از پیش در محافل و لایه های جمعیتی استان پی بگیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: اخلاقمداری شالوده انتخابات است و انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان باید منافع ملی، شایسته سالاری، تعهد و تخصص را ملاک قرار دهند و به دور از فضای تخریب در سایه منطق و آگاهی بهترین ها را برای خدمت برگزینند.

رای گیری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری به صورت همزمان در 29 اردیبهشت ماه سال آتی در سراسر کشور برگزار می شود.

براساس اعلام وزارت کشور زمان شروع صدور دستور انتخابات ریاست جمهوری 22 فروردین سال آتی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار