در اراك؛
تابناک مرکزی: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از شناسايي و دستگيري قاتل فردی در شهرستان اراک، پس از گذشت یک سال از وقوع جرم، در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 06 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" سيدنورالدين حسيني" در اين باره گفت: در تاريخ بيست و هفتم بهمن ماه سال گذشته گزارشي در خصوص فوت مشكوك خانمي 43 ساله به مركز فوريت هاي پليس 110 در يكي از منطقه رودكي شهر اراك اعلام شد.

وي ادامه داد: بلافاصله تيمي از ماموران اداره مبارزه باجرايم جنايي و تشخيص هويت پليس آگاهي استان در محل حاضر شدند و بررسي هاي اوليه نشان مي داد كه فرد فوت شده به علت گازگرفتگي جان باخته است و بوي ناشي از نشست گاز نيز در صحنه جرم پراكنده بود.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي اضافه كرد: با بررسي هاي تخصصي كارآگاهان پليس، سرنخ هايي از وقوع قتل عمد در صحنه جرم به دست آمد و تحقيقات براي بررسي موضوع آغاز شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان كرد: با تكميل تحقيقات يكي از مظنونان كه مردي ميان سال و با مقتول آشنا بود، شناسايي و به پليس آگاهي استان احضار شد و در روند تحقيقات و با مشاهده دلايل و مدارك به اين قتل اعتراف كرد و اذعان داشت به علت برخي اختلافات با او درگير شده و او را به قتل مي رساند و با باز كردن شلنگ گاز قصدصحنه سازي و گمراه نمودن پليس را داشته است.

وي در پایان یادآور شد: با توجه به اعترافات و بازسازي صحنه، متهم به مرجع قضايي معرفي و سپس روانه زندان شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار