عضو شورای شهر اراک،
تابناک مرکزی: عضو شورای شهر اراک گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات به مردم دنیا نشان می‌دهد که ملت ایران مانند گذشته دوستدار نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۳۸۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 06 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از بسیج؛ اشرف بهادری ظهر امروز در جلسه ارتقا طرح امنیت انتخابات با اشاره به اینکه هر کسی باید وظایف خود را در انتخابات به درستی درک و به آن عمل کند، گفت: کسانى که وارد عرصه‌ انتخابات می‌شوند، باید یک تقیداتى، تعهداتى داشته باشند.

وی افزود: همه مسئولین باید تمام توان و تلاش خود را به کار بگیرند تا انتخابات پیش‌رو را با آرامش و بدون استرس پشت سر بگذاریم چراکه انتخابات یک امر مهم ملی است که می طلبد بیش از این‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد و بایستی از فتنه های سال قبل عبرت بگیریم و این انتخابات را باشکوه‌تر از سال های قبل برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان وظیفه مهمی برای ایجاد و برگزاری انتخاباتی پرشور بر عهده دارند، تصریح کرد: همراهی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور ضروری است.

عضو شورای شهر اراک با بیان اینکه امروز حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات به مردم دنیا نشان می‌دهد که ملت ایران مانند گذشته دوستدار نظام و انقلاب هستند.

عضو شورای شهر اراک برگزاری انتخاباتی باشکوه را هدف همه مسئولین دانست و تصریح کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا مردم با آرامش خاطر در پای صندوق های رأی حضور یافته و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی تقویت مولفه های امنیتی را از جمله اثرات انتخابات دانست و تصریح کرد: قطعاً حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی بسیاری از نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد ساخت.

 

بخشدار اراک نیز در این جلسه گفت: برای سخنرانی انتخاباتی خوب است که از ظرفیت‌های داخل استفاده کنیم چراکه آنها بهتر مشکلات این استان آشنا هستند و درد و دل آن را می دادند.

علیرضا حاج‌علی‌بیگی ادامه داد: ممکن است افرادی که به شهر ما می آیند با دیدهای مختلف و فرهنگ مختلف باشند که خود باعث التهابات و مشکلاتی در استان می شود.

وی ادامه داد: ما باید برای انتخابات بسترسازی کنیم تا مردم با آگاهی کامل پای صندوق رای بیایند و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بخشدار اراک گفت: کاندیداها باید به تاب آوری بپردازند که اگر آخر انتخابات یکی از گروه‌ها آرای بیشتری را کسب کرد، احساس شکست نکنند و علیه آن کاندیدا جبهه گیری نکنند، امیدواریم که این انتخابات مانند دیگر عرصه ها شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار