تابناک مرکزی: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکار بسیجی در راستای رفع مسائل حقوقی و قضایی خانواده‌های نیازمند با حوزه حقوقی سپاه روح‌ا... تفاهم نامه همکاری منعقد شد.
کد خبر: ۳۸۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 05 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از بسیج ،عدالت بهرامی سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این نهاد حمایتی با سپاه روح‌ا... استان مرکزی خبر داد و گفت: این تفاهم نامه به منظور بهره‌گیری از توان و ظرفیت وکلای نیکوکار بسیجی در جهت رفع مشکلات حقوقی مددجویان منعقد شد.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه از ظرفیت وکلای نیکوکار بسیجی در راستای امور حقوقی مددجویان استفاده می‌شود؛ وکلای بسیجی در بحث پیگیری پرونده‌های حقوقی مددجویان و برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان ویژه مددجویان با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همکاری خواهند داشت.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: در طول سال به منظور ارتقاء سطح آگاهی مددجویان نسبت به حق و حقوق شهروندی، دوره‌های آموزشی در طول سال برای آنان برگزار می‌شود.

بهرامی با تاکید بر اینکه مددجویان بیشتر در بحث جرایم غیرعمد مورد حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: برای کمک به توانمندسازی در امور حقوقی، ارتقاء سطح آگاهی و تسهیل در ارائه خدمات حقوقی به مددجویان این تفاهم نامه منعقد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز تلاش امداد بر این است که دغدغه های نیازمندان را در زمینه های مختلف کاهش دهد تا بستر توانمندسازی با آرامش در زندگی برایشان فراهم شود و به استقلال معیشتی دست یابند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار