تابناک مرکزی: یفرمانده انتظامي شهرستان ساوه از دستگيري دو جيب بر حرفه اي و اعتراف آنان به 15 فقره سرقت در ساوه خبر داد و گفت: يكي از اين افراد 19مورد سابقه زندان دارد.
کد خبر: ۳۸۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 04 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "پرويز اسدي" در بيان جزئيات اين خبر بيان داشت: از چندي پيش گزارش هايي از سرقت هاي جيب بري از شهروندان در مناطق شلوغ شهري به مركز فوريت هاي پليس 110 اعلام مي شد و بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: با تشكيل تيم هاي نامحسوس پليس در مناطق مختلف شهر، سرانجام تيمي از ماموران كلانتري 11 شهرستان، متوجه حضور فردي سابقه دار در بين جمعيت شده و با كنترل نامحسوس او، زماني كه اين فرد اقدام به جيب بري از شهروندي را نمود، بلافاصله او را به همراه همدست ديگرش دستگير و به يگان انتظامي انتقال دادند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در بررسي از سوابق متهم اصلي پرونده مشخص شد كه اين فرد طي چند سال گذشته با اسامي جعلي فعاليت مي كرده و در چندين استان كشور داراي سابقه كيفري است و تا كنون 19 فقره سابقه زندان دارد.

سرهنگ اسدي ادامه داد: در تحقيقات پليس شهرستان، دو فرد دستگير شده به 15 فقره جيب بري طي سه سال گذشته در شهرستان ساوه اعتراف كردند و پرونده آنان براي برخورد قانوني به مرجع قضايي ارسال شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار