تابناک مرکزی: معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور گفت: برابر قانون، از سی اسفند ماه، همکاران ما در تمام فرمانداری ها و بخشداری ها آماده اند از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کنند و تعطیلات نوروز تاثیری در روند اجرای قانون نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۸۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹ 01 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، علی اصغر احمدی در پاسخ به سوالی در خصوص فعالیت برخی گروه ها به طور گسترده در فضای مجازی و خارج از آن و گزارشی دال بر تبلیغات زودهنگام انتخاباتی اظهار داشت: در این که فضای کشور باید با نشاط و پرشور باشد و جریانهای سیاسی درون نظام از هر جناحی که هستند اظهار وجود کنند و شروع به معرفی به کاندیداتوری را دستور کار داشته باشند، اینها به نظر من لازمه یک انتخابات است.

وی ادامه داد: ایجاد ستاد به معنای ستاد تبلیغاتی یا اوراق تبلیغاتی و یا سخنرانی های تبلیغانی نامزدها هر چیزی که عنوانش تبلیغات کاندیدا یا نامزدها باشد خلاف قانون است چه درفضای مجازی، روزنامه ها، صدا و سیما و میتینگ ها .

احمدی گفت: خواهش و انتظار من که همه علاقه مندان هم آن را رعایت می کنند این است که بر خلاف قانون اقدامی نکنند حتی آنهایی که تحت عنوان جبهه اظهار وجود می کنند.

وی اظهار داشت: جبهه ها، بر اساس بند 2 ماده 1 قانون احزاب باید متشکل از احزاب دارای پروانه معتبر برای مدت معین و با اطلاع کمیته ماده 10احزاب باشد؛ خواهش می کنم دوستانی که علاقه مندند با این عنوان فضای انتخاباتی را گرم تر کنند حتما قانون را رعایت کنند و از همه مهمتر مر قانون را برای همه خودمان ملاک دانسته و اخلاق را هم رعایت کنیم.

وی تصریح کرد: چقدر خوب است که به این سمت حرکت کنیم تا برویم و انتخابات امن، سالم، بانشاط با حضور حداکثری برگزار کرده و ما هم به عنوان مجریان ، امانتدار خوبی برای آرای مردم باشیم و اخلاق را رعایت کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین در خصوص گزارش یا گزارش هایی دال بر تبلیغات زودهنگام یا زودرس گفت: گزارشی به این معنا که تبلیغات زودرس باشد، نه؛ چیز قابل توجهی وجود ندارد و ملاک ها را هم رعایت می کنند و اگر جایی شبهه باشد تذکر داده می شود و صحبت می کنند. من با این چیزی که بشود اسمش را تبلیغات زودرس گذاشت مواجه نشده ام و امید است همه عامل به قانون باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار