در جریان انتخاب هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مهم ترین پیام انتخاب هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان استان که رسانه های وابسته به جریان کاسبکار و منفعت طلب از بازگو کردن آن برای افکار عمومی واهمه دارند شکست سنگین و قابل تامل افراد کاسبکاری بود که خود محل اختلاف و مجادله در بین اصلاح طلبان هستند.
کد خبر: ۳۸۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 26 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا احزاب و گروه سیاسی و فعالین این عرصه با افزون کردن فعالیت ها در پی رسیدن به ساز و کار های مشخص برای حمایت از افراد نزدیک به تفکر خود در جریان دو انتخابات مذکور هستند.

شورای اصلاح طلبان استان مرکزی نیز با تشکیل جلسه در حضور فرج کمیجانی و  رئیس کرمی به عنوان رابطین استانی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور هیات رئیسه خود را انتخاب کرد تا استارت فعالیت خود را برای عرض اندام در فعالیت های انتخاباتی زده باشد.

در نشست شورای اصلاح طلبان استان مرکزی جعفر صفري به عنوان رئيس، علي حسين محمدي و فعيدرضا فولادوند به عنوان نائب رئيس و روح اله هاشمي به عنوان دبير شوراي اصلاح طلبان انتخاب شدند.

همچنين خسرو رضايي به عنوان مسئول كميته شهرستان ها،جواد علائي مسئول كميته تعامل و علي يوسفي به عنوان مسئول كميته تبليغات  انتخاب شدند.

شورای اصلاح طلبان استان مرکزی قبل از این یکبار دیگر از انتخاب هیات رئیسه خود خبر داده بود اما شکاف و اختلاف در بین اعضا این جبهه در استان مرکزی و عدم رضایت کاسبان و منفعت طلبان بدنه اصلاح طلبان استان از ترکیب هیات رئیسه تشکیل شده سبب گلایه به مردان پایتخت نشین شد تا نشست دیگری با حضور رابطین استانی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور در استان تشکیل شود که به دلیل عدم شرکت دبیران استانی احزاب شناسنامه دار در جلسه ضمن مشخص شدن جایگاه کاسبان و منفعت طلبان جلسه فوق کنسل شد.

در نهایت رفت و آمدهای مستمر رابطین استانی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور در استان مرکزی و تلاش برای ایجاد وفاق در بین اعضا شورای اصلاح طلبان استان باعث شد ترکیب تعیین شده بر اساس آیین نامه برای شرکت در جلسه شورای اصلاح طلبان تن به تشکیل جلسه سوم برای تعیین هیات رئیسه دهد.

تلاش جریان کاسبکار برای برگزاری انتخابات مجدد هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان با هدف ورود خود به جمع تصمیم گیران به دلیل عدم مقبولیت این افراد در بین اعضا شورای اصلاحات با شکست مواجه شد. در واقع مهم ترین پیام انتخاب هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان استان که رسانه های  وابسته به جریان کاسبکار و منفعت طلب از بازگو کردن آن برای افکار عمومی واهمه دارند شکست سنگین و قابل تامل افراد کاسبکاری بود که خود محل اختلاف و مجادله در بین اصلاح طلبان هستند.

عدم رای آوری سرمدار کاسبان و منفعت طلبان که زیر لوای جریان اصلاح طلب دستیابی به اهداف شخصی خارج از هدف گذاری حزبی را دنبال میکند برای تصدی پست دبیری این شورا به خوبی مبین این امر است که شورای اصلاح طلبان دیگر رغبتی به ادامه حضور افرادی که در سابقه خود عدم پایبندی به مصوبه شورای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم و سوء استفاده از عناوین و موقعیت ها برای کسب ثروت و قدرت را دارند ندارد و این خواسته و پیام مهم خود را با بیرون راندن جریان کاسبکار و منفعت طلب از بدنه اصلاحات به گوش بعضی از پایتخت نشینانی که خود دست در دست افراد کاسبکار دارند خواند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار