تابناک مرکزی: دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: وجود برخی تفاوت سلیقه‌ها هرگز به شکاف و انشقاق بین نیروهای جبهه انقلاب منجر نمی‌شود و با توجه به شناخت وضع موجود و توافق بر سر تغییر این وضع، ایجاد شکاف در این جبهه دور از انتظار است.
کد خبر: ۳۸۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 22 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس، حیدر جهانبخشی، با اشاره به ضرورت تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان و شهرستان‌ها، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حرکت جهادی و مردمی از سوی جمعی از نیروهای دلسوز انقلاب و نظام اسلامی است که می‌خواهند با استفاده از ظرفیت‌های مردمی به منظور تغییر و بهبود وضع موجود به صورت جدی و فعال وارد عرصه شده و به نقش و وظیفه انقلابی خود عمل کنند.

وی افزود: دغدغه اصلی همه کسانی که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را در استان تشکیل داده‌اند گره گشایی از مشکلات جامعه به خصوص مشکلات اقتصادی، خدمت بی‌منت به مردم، مبازه با رانت خواری و مفاسد اقتصادی و حرکت در مسیر انقلاب و ولایت و ایستادگی در برابر زورگویی‌های قدرت‌های جهانی است.

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در ادامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان را یک جبهه مردمی دانست و گفت: این جبهه با روی باز پذیرای همه نیروهای دلسوز، نخبگان و شخصیت‌ها به خصوص جوانان است و اساس کار خود را بر مشارکت و تعامل حداکثری نیروهای انقلابی استان قرار داده است چرا که هدف این جبهه ایجاد انسجام، همدلی و ارتباط بین نیروهای ارزشی و انقلابی است.

وی ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان صرفا برای انتخابات پیش رو تشکیل نشده است بلکه هدف گذاری ما کلان است و برای آینده نیز برنامه خواهیم داشت و به فضل الهی این جبهه بستری را فراهم خواهد کرد که بتواند در همه عرصه‌های حساس انقلاب نقش آفرینی کند و تأثیر گذاری داشته باشد.

جهانبخشی افزود: تاکنون طیف وسیعی از نیروهای انقلابی و مومن استان به این حرکت عظیم پیوسته‌اند و از اهداف و آرمان‌های آن حمایت کرده‌اند و این برای جبهه یک فرصت است و تلاش ما نیز سازماندهی و انسجام بخشی به این حرکت عظیم است.

وی یکی از ضعف‌های استان را عدم برخورداری از مدیریت انقلابی دانست و گفت: یکی از اهداف و برنامه‌های ما تقویت و حمایت از مدیران انقلابی در استان است که دارای فکر کارآفرین و عملگرایی هدفمند باشند چرا که ما معتقدیم مدیرانقلابی کسی است که با تولید و زایش فکری، کارآفرینی داشته و از عملگرایی هدفمند برخوردار باشد.

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی، مدیر انقلابی را دارای روحیه خط شکنی در بن بست‌ها و نوآور و خلاق در برابر مشکلات دانست و گفت: دیگر ویژگی مدیر انقلابی برخوردار بودن از تخصص‌ توأم با تعهد است به طوری که این مدیر باید از تخصص و مهارت در مسیر سخت مقابل خود همراه با تدین و تعهد بهره ببرد.

وی ویژگی دیگر مدیر انقلابی را داشتن جسارت در تصمیم گیری سریع همراه با دقت دانست و گفت: مدیر انقلابی، سرعت در اتخاذ تصمیم را همراه با دقت و استحکام دنبال می کند تا دچار خسارت عجله نشود.

جهانبخشی در خصوص برخی گمانه‌ها در خصوص اعضای این جبهه گفت:همان طور که از نام این جبهه بر می‌آید این جبهه یک تشکیلات مردمی است و هر کسی که دارای روحیه انقلابی باشد در این جبهه عضو است و لذا برخی گمانه‌ها در خصوص اعضای اصلی این جبهه معتبر نبوده و این جبهه به دنبال نام‌ها و نشان‌ها نیست و اصل کار که همان تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است برای همه اعضا مهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز استان مرکزی از مشکلات و کاستی‌های بسیاری رنج می‌برد گفت: رکود در بخش صنایع استان و تعطیلی بخش زیادی از کارگاه‌ها و صنایع کوچک و متوسط، اعتراضات کارگری و عدم تحقق وعده‌های مسئولین دولتی، رشد آسیب‌های اجتماعی، توقف در موضوع اقتصاد مقاومتی و مسائلی از این دست استان مرکزی را در وضعیت نامناسبی قرار داده که موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در پایان از وحدت و انسجام نیروهای انقلابی استان و همدل و هم صدا بودن آنها در پیگیری آرمان‌های انقلاب خبر داد و گفت: برخی تفاوت سلیقه‌ها هرگز به شکاف و انشقاق در بین نیروهای جبهه انقلاب منجر نخواهد شد و با توجه به شناختی که این نیروها از وضع موجود دارند و توافقی که بر سر تغییر این وضع وجود دارد، ایجاد شکاف در این جبهه دور از انتظار خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار